İptal

Toyota Hasar Destek Hattı

Toyota Zor Gününüzde de Yanınızda

Toyota Hasar Destek Hattı’nı "0 (212) 380 10 81” nolu telefondan 7/24 arayarak gerekli bilgilendirme ve destek hizmetlerini alabilirsiniz. Yetkili personel, kaza sonrası yapmanız gerekenler konusunda bilgi vererek, orijinal parça ve uzman kadroyla onarım hizmeti alabileceğiniz Bayi bilgilerini sizinle paylaşacaktır.

Tek Taraflı Kazalar

  • Beyan, zabıt, ifade tutanağı
  • Ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko poliçesi
  • Nüfus Cüzdan Fotokopisi
  • Olay Yeri Fotoğrafı

Çok Taraflı Kazalar

  • Anlaşmalı Tutanak, Zabıt
  • Tarafların ehliyet fotokopisi
  • Ruhsat fotokopisi
  • Kasko/trafik poliçe fotokopisi
  • Olay yeri/kaza sonrası fotoğraflar

Toyota Plaza İkbal

İletişim Bilgileri Hakkımızda Kroki Çalışma Saatleri

Enver Mutlu, Halis Gülesin ve Ahmet Atmaca ortaklığı ile kurulan firmamız 1997 yılından bu yana Erzurum’da Toyota markalı araçlar için satış ve satış sonrası hizmetleri vererek çalışmalarını yürütmektedir. 2003 yılında İkbal Sigorta şirketini bünyesine katarak müşterilerimize sigorta, kasko hizmetleri de vermeye başlamıştır.

İkbal
Adres : Tortum Yolu Üzeri Toyota Plaza No.1 Merkez / Erzurum
Telefon : 0442 2420030
Faks : 0442 2420035
E-Posta : satis@ikbal.toyota.com.tr
Satış : 08:30 - 20:30 (Hafta içi)
Satış : 08:30 - 20:30 (Cumartesi)
Satış : Kapalı (Pazar)
Servis : 08:30 - 18:00 (Hafta içi)
Servis : 08:30 - 18:00 (Cumartesi)
Çerez ayarlarınız
Size daha iyi bir hizmet verebilmek için İnternet sayfamızda çerezler kullanıyoruz. Bundan memnunsanız İnternet sayfasını normal şekilde kullanabilirsiniz veya çerez ayarlarınızı nasıl değiştireceğinizi buradan öğrenebilirsiniz.